Βιβλιοάποψη: "Μαύρη Βίβλος"

Περίληψη οπισθόφυλλου:
Δεκατρία χρόνια μετά την πρώτη έκδοση της Μαύρης Βίβλου, η Anima Εκδοτική επανακυκλοφόρησε το κολασμένο best seller της Τζένης Χειλουδάκη, χωρίς λογοκρισία, χωρίς δεύτερη σκέψη. Μέσα στις σελίδες του διαβάζουμε 23 απαγορευμένα κεφάλαια από τη ζωή ενός πλάσματος που ταξίδεψε, γεύτηκε, ερωτεύτηκε, απόλαυσε, έζησε στα άκρα.
Απευθύνεται σε ενηλίκους, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να το ανοίξουν με ανοιχτή καρδιά και τολμηρό πνεύμα, για να περιπλανηθούν με όλες τους τις αισθήσεις και να συναντήσουν τις δικές τους αλήθειες.

Η άποψή μου:
(γράφει η Λιάνα Τζιμογιάννη)

"Αν κάτι δεν το πεις, κάποια στιγμή θα χαθεί, θα πεθάνει και για σένα. Αν το γράψεις κιόλας, το κάνεις δικό σου για τα καλά. (...) Ωριμάζεις πραγματικά μόνον όταν αντέχεις να απλώνεις την καρδιά σου πάνω σ’ένα γυμνό φύλλο χαρτιού, κι όχι όταν πασχίζεις να τη διπλώσεις σ’αυτό!", γράφει η Τζένη...

Αυτό που κάνω, το να μοιράζομαι μαζί σας την άποψή μου για κάθε ανάγνωσμα που ολοκληρώνω, με κάνει να χαίρομαι διπλά, σε περίπτωση που κάποιος επηρεασμένος από τη γνώμη μου, διαβάσει το βιβλίο που αναφέρω! Συνήθως συστήνω μυθιστορήματα, αλλά "Η Μαύρη Βίβλος" είναι ένα υπέροχο ανάγνωσμα κι ας πρόκειται για αληθινή μαρτυρία!

Τα βιβλία της πολυαγαπημένης μου Τζένης Χειλουδάκη που έχω στη βιβλιοθήκη μου, αποτελούν κατηγορία από μόνα τους! Αρκετοί τ’αγόρασαν για κουτσομπολιό και κλειδαρότρυπα κι άλλοι από περιέργεια! Εγώ τα έκανα δικά μου, επειδή ήθελα να διαβάσω την αλήθεια της Τζένης κι όχι κάποιο μυθιστόρημα... Και η αλήθεια της πονάει! Εξ’ού και με το που κυκλοφόρησε η Βίβλος, βγήκαν τα μαχαίρια και τα εξώδικα, από προσωπικότητες που αναφέρονται στο βιβλίο, αλλά κανείς δε μπορεί να καταλάβει ποιος-είναι-ποιος, εκτός από αυτούς που πραγματικά έζησαν τα γεγονότα που περιγράφονται!

Ακολουθώ τη Τζένη στο Facebook εδώ και καιρό, καθώς είναι ένας άνθρωπος που εκτιμώ, λατρεύω το λόγο της, τον τσαμπουκά της, το ποιόν της! Η λιτή ζωή της στο νησί (σε αντίθεση με τη χλιδή και διαφθορά των περασμένων ετών), η παρέα με τη μάνα της και η λατρεία για τα σκυλόπαιδά της, είναι κάτι που σέβομαι πάρα πολύ. Άνθρωπος που αγαπά τα ζώα, είναι πάντα ένας αξιόλογος άνθρωπος!

Αυτό λοιπόν, που διάβασα στη Μαύρη Βίβλο, δεν ήταν τίποτε άλλο από μια καυτή εξομολόγηση αληθινών στιγμών της ζωής της Τζένης Χειλουδάκη! Ήταν 23 κεφάλαια, που υμνούσαν το σεξ σε όλες του τις μορφές, όπως τα έζησε η Τζένη μου και όπως μου τα διηγήθηκε! Ήταν περισσότερο μια κουβέντα, λες κι είχα δίπλα μου, τη Τζένη -τη φίλη μου- που μου άνοιγε την καρδιά της, πίνοντας καφέ!

Σελ. 290 : "Έρωτας με ταμπού δεν είναι έρωτας..."
Αυτή η φράση θα έλεγα, περιγράφει ολόκληρη την υπόθεση του βιβλίου! Η προειδοποίηση του οπισθόφυλλου "απευθύνεται σε ενηλίκους με ανοιχτή καρδιά και τολμηρό πνεύμα" ΔΕ θα πρέπει ν’αγνοείται, ειδικά αν είσαι σεμνότυφος ή παρθενοπιπίτσα! Για ν’απολαύσεις αυτό που λέγεται «έρωτας», «σεξ», ή με πιο σκληρά λόγια «γαμήσι», «πήδημα» ή «ξέσκισμα», πρέπει να’χεις ανοιχτό μυαλό και ο/οι παρτενέρ σου να είναι εξίσου ανοιχτός/οί/ές σε προτάσεις... Η Τζένη μου, τα έκανε ΟΛΑ... Τα κατέγραψε και τα μεταφέρει στους αναγνώστες της με τον μοναδικό της λόγο και την ξεχωριστή πένα της!

Όταν τη συνάντησα στην παρουσίασή της (Ιούνιος '15), μου είπε πως θ’απολαύσω το βιβλίο! Δε μου είπε όμως, πόσο πολύ θα γελάσω, πόσο πολύ θα συγκινηθώ, πόσα θα μάθω απ’αυτή την κατάθεση ψυχής της... Μου εξιστόρησε ότι υπάρχουν διάφορα γούστα στον έρωτα, κάποια νορμάλ, κάποια αφύσικα όμως, κράτησε την ψυχραιμία της προκειμένου να ξεφύγει από αυτούς που είχαν παράλογες απαιτήσεις... Την ίδια ψυχραιμία μού ζητά να δείξω αν τύχει σε μένα προσωπικά, κάτι αντίστοιχο! Μου έμαθε ότι υπάρχουν άνθρωποι υπεράνω υποψίας, άνθρωποι που κρατούν την εξουσία στα χέρια τους κι ενώ στον κόσμο δείχνουν το αξιοσέβαστο πρόσωπό τους, στην κρεβατοκάμαρα μεταμορφώνονται σε ανώμαλα, άρρωστα και αηδιαστικά όντα. Κι αυτά τα όντα περιμένουν να τους λες «ΝΑΙ» σε όλα, επειδή έχουν λεφτά...

Αυτό που τονίζει η Τζένη είναι πως υπάρχουν και όρια σε κάθε τι, πως μπορεί να πούλησε το κορμί της, μπορεί να έκανε κομπόδεμα από τις περιπέτειες που έζησε, αλλά ποτέ δεν πούλησε την ψυχή της! Και μέρος αυτής της ψυχής είχα την τιμή να διαβάσω και τώρα ακόμα να σέβομαι πολύ περισσότερο... Οι επτά ανατυπώσεις του best seller βιβλίου μαρτυρούν ακριβώς πως όταν γράφεις με ψυχή, ο αναγνώστης το αντιλαμβάνεται και το κάνει δικό του!

Τζένη μου, κορίτσι μου ΤΕΛΕΙΟ περιμένω με αγωνία την επόμενη ΑΛΗΘΕΙΑ σου! Και αν η Μαύρη Βίβλος είναι η αιτία που η Εκκλησία σε αφόρισε (ενώ κι οι ίδιοι οι κατέχοντες εκκλησιαστικών αξιωμάτων Αυτής κάνουν τα ίδια και χειρότερα), εγώ ορκίζομαι σε αυτό το little-black-book! Κι αν πάμε στην Κόλαση γι’αυτό, τουλάχιστο θα ξέρω ότι θα είσαι παρέα μου!!! Σ’ευχαριστώ απεριόριστα και σ’αγαπώ!!!

Στοιχεία βιβλίου:
Κατηγορία: Βιογραφίες-αυτοβιογραφίες
Συγγραφέας: Τζένη Χειλουδάκη
Σελίδες: 320
Εξώφυλλο: Μαλακό
Ημερ. έκδοσης: 2015
ISBN: 9786185184070
Μοιράσου το άρθρο: :
 
Copyright © 2017-2024. ΒΙΒΛΙΟΣΗΜΕΙΑ - All Rights Reserved
Created by Vivliosimeia | Published by Vivliosimeia |
Proudly powered by Vivliosimeia.blogspot.gr